Page Heading
ParfumOutlet.ro respectă prevederile O.U.G. 34/2014 privind produsele achiziționate la distanță. Conform acestei ordonanțe, clienții au dreptul să renunțe la achiziție în termen de 14 zile de la primirea produsului, fără penalități și fără a fi necesară o justificare, notificând comerciantul în scris.
Excepții de la Dreptul de Retragere
Conform articolului 16, litera E din O.U.G. 34/2014, produsele de uz personal și cosmetice care au fost desigilate sau utilizate nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății și igienă. De asemenea, nu sunt acceptate retururi pentru produse folosite, indiferent de motiv, iar defectele de ambalaj semnalate după utilizarea produsului nu vor fi luate în considerare.
Cum să Returnezi un Produs
Pentru a iniția un retur, contactează-ne prin e-mail la ParfumeriaOutlet@gmail.com sau pe WhatsApp la 0732663827. Costul de returnare este suportat de client, iar produsul trebuie trimis înapoi în termen de 14 zile de la notificarea de retur. Te rugăm să utilizezi serviciul de curier rapid (același serviciu prin care a fost realizată livrarea), întrucât retururile prin Poșta Română nu sunt acceptate.
Condițiile Returului
Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost primit, sigilat și nefolosit, alături de mostre gratuite sau alte materiale promoționale care au fost incluse în pachet. De asemenea, te rugăm să ambalezi corespunzător produsul pentru a-l proteja în timpul transportului.
După primirea și verificarea produsului returnat, dacă acesta respectă toate condițiile de retur, contravaloarea produsului va fi restituită în contul bancar indicat de tine, în termen de cel mult 10 zile lucrătoare.
Colet Deteriorat
În cazuri izolate, pot apărea deteriorări în timpul transportului. Dacă primești un colet deteriorat, verifică produsul și solicită curierului întocmirea unui proces-verbal de constatare a daunelor, dacă produsul este afectat. Fotografiază coletul și conținutul acestuia și trimite-ne o sesizare însoțită de aceste fotografii pe e-mail sau WhatsApp în maxim 24 de ore de la recepționare. Vom analiza situația și vom găsi o soluție împreună. Te rugăm să te încadrezi în acest termen, deoarece reclamațiile ulterioare nu vor putea fi soluționate.
Pentru orice alte întrebări, sugestii sau reclamații, nu ezita să ne contactezi.
